Werken bij ZWB

Open sollicitatie
Scroll Bekijk vacatures 02

Maak kennis met ZWB

In 2004 begonnen we onder de naam ZuidWest Bedrijfsadviseurs met diensten op het gebied van accountancy en corporate finance. Tegenwoordig zijn we actief op het brede terrein van bedrijfsadvies, assetmanagement en projectontwikkeling. We denken groot, terwijl we met beide benen stevig in de Zeeuwse klei staan. Dat biedt kansen voor mensen met ambitie! Met onze uitstekende coaching en begeleiding, gevarieerd klantenbestand en volop mogelijkheid voor eigen inbreng bieden we je bij ZWB een dynamische werkomgeving.

Met ons team van ontwikkelaars, projectmanagers, vastgoedadviseurs en financieel en fiscaal specialisten hebben we de capaciteit én de expertise om opdrachtgevers en partners volledig te ontzorgen.

Onze vacatures

Bij ZWB zijn we per direct op zoek naar een administratief medewerker voor minimaal 24 uur in de week.
  • Het voeren van interne en externe (klant) administraties.
  • Het verwerken van btw-aangiften.
  • Ondersteunen bij het opstellen van jaarrekeningen en fiscale aangiften.
Voor de financieel-administratieve dienstverlening is ZWB Bedrijfsadvies per direct op zoek naar een assistent accountant voor 28 tot 40 uur in de week.
  • Samenstellen van jaarstukken en fiscale aangiften, waaronder inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting
  • Begeleiden, monitoren en verwerken van financiële administraties en het indienen van Btw- aangiftes
  • Opstellen van tussentijdse rapportages en prognoses en het voorbereiden en verstrekken van adviezen

Direct solliciteren op een vacature?

Spreekt één van de vacatures op onze website je aan? Of denk je dat je door je achtergrond of opleiding een goede match vormt met ZWB? Ook al hebben we niet direct een vacature openstaan die wellicht bij jouw ervaring past, we komen graag met je in contact!

Jack van de Velde

Sleep bestanden hierheen of
Max. bestandsgrootte: 16 MB, Max. aantal bestanden: 1.
    Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 16 MB, Max. aantal bestanden: 1.